اعلان وضعیت دانشجویان درس مداسازی و ارزیابی سیستم های کامپیوتری

با توجه به اینکه بر اساس اطلاع اولیه، فکر میکردم تاریخ حذف و اضافه آخر هفته جاری است- اما ظاهرا امروز وفردا است- و با عنایت به اینکه جمع بندی نهایی نمرات درس مدلسازی و ارزیابی مقدور نشده است، لذا و ضعیت کلی دانشجویان درس مدلسازی و ارزیابی سیستم های کامپیوتری در درس مدلسازی به شرح زیر اعلان میگردد:

الف- شماره های دانشجویی زیر قبول قطعی هستند

۹۰۱۱۴۸۰۱۷

۹۰۱۱۴۸۰۸۲

۹۰۱۱۴۸۱۴۱

۹۰۱۱۴۷۹۹۸

۹۰۱۱۴۸۰۴۸

۹۰۱۱۴۷۹۴۳

۹۰۱۱۴۸۰۲۶

۹۰۱۱۴۹۰۸۸

۹۰۱۱۴۸۱۷۸

۹۰۱۱۵۰۲۷۷

۹۰۱۱۴۸۰۲۰

ب- نیمه مابقی دانشجویان قبول مشروط هستند. یعنی هنوز حد نصاب نمره نهایی را کسب نکرده اند.

ج- کار هر دوگروه در قسمت مقالات باقیمانده است. خصوصا دانشجویان قبول مشروط. این گروه از دانشجویان فرصت دارند تا پایان سال در ارتباط با موضوعات درس، با ارائه مقاله و پذیرش آن در یکی از کنفرانس ها حد نصاب قبولی را کسب کنند. دانشچویان گروه قبول مشروط، چنانچه از این بخش نمره نگیرند، قطعا نمره قبولی را کسب نکرده اند. شایسته است چنانچه به هردلیلی، دانشجویان گروه قبولی مشروط، زمان یا حوصله انجام این کار را ندارند، درس را افتاده فرض کرده و نشبت به گرفتن مجدد آن در انتخاب واحد یا حذف و اضافه اقدام کنند.

د- دانشجویان محترم پل ارتباطی ما با همدیگر، ایمیل و وبلاگ است.

لطفا نظر خود را بنویسید

5 دیدگاه

  • با سلام
    ببخشید استاد اکثر کنفرانس ها و همایش ها اعلام نتایج پذیرفته شدن مقالات را در ابتدای سال ۹۲ اعلام می کنند، در اینصورت آیا بازهم امکان افتادن هست حتی اگه مقاله خوب باشه؟

  • سلام استاد
    ببخشید برای مقاله به جز موضوعی که قبلا داده اید آیا مقاله با موضوع دیگری که مربوط به درس باشد میتوان ارائه کرذ؟
    چند موضوع پیشنهادی که مورد قبول باشد مطرح میکنید؟
    با تشکر

  • با سلام و وقت به خیر
    ضمن تشکر از فرصت دوباره ی که به ما داده بودین.
    دو مقاله ای که فرستاده بودم از نظر خودم حداکثر زحمت رو واسش کشیده بودم و وقت کافی براشون گذاشتم ولی خب انتظار حداکثر نمره رو دارم ممنون میشم اشکال دو مقاله رو از هر نظر که مدنظرشما هست بگین که باز رفعش کنم و بفرستم.
    بازم ممنون.

  • سلام استاد
    افراد گروه اول اگر به همان مقاله ای که تحویل داده اند اکتفا کنند آیا نمره ای از مقالات و فعالیت های سر کلاسی می گیرند یا هیچ نمره ای به آنها تعلق نمی گیرد و ۱۲ نمره ی آنها خواهد بود؟