قابل توجه کلیه دانشجویان واحد میبد- به روز شده ۱۰تیرماه

تذکر: دانشجویانیکه فامیل‌های یکسان دارند، مجددا نمرات را چک کنند. به نظر می‌رسد لیست حاوی اشکالاتی از این حیث می‌باشد

نمرات نهایی درس‌های مدلسازی و ارزیابی و شبکه اعلام شد. به دلیل مشکلی که در ثبت نمرات در سایت دانشگاه وجود دارد، برای مشاهده نمرات به آدرس زیر مراجعه کنید. برای مشاهده نمرات شماره دانشجویی را وارد کنید.

سایت موقت مشاهده نمرات

ذکر چندنکته ضروری است:

۱- بالاترین نمره از برگه در درس شبکه ۱۸٫۵ و متعلق به آقای دهمولایی می‌باشد. بالاترین نمره در درس مدلسازی نیز ۱۹.۵ و متعلق به خانم یزدی است.

۲- نمرات نهایی است .

۳- دوستانی که به هردلیل احساس می‌کنند نمره اعلان شده کمتر از نمره واقعی آنها است فرصت دارند تا بعدازظهر چهارشنبه این هفته از طریق ایمیل با دلایل متقن درخواست بازبینی دهند. ضمنا تا عصر چهارشنبه به هیچ ایمیلی جواب نخواهم داد. پاسخ ایمیل‌ها را پایان هفته جاری ارسال خواهم کرد. خواهشمند است از ارسال ایمیل‌های حاوی مطالبی غیر از دلایل بازبینی خودداری فرمایید.

۴- از گذاشتن هرگونه کامنت در سایر صفحات این وبلاگ خودداری فرمایید. ضمنا به درخواستهای ارسالی از طریق کامنت هیچ ترتیب اثری نخواهم داد. از ارسال پیام کوتاه، تلفن زدن به موبایل و یا مراجعه حضوری بای نحو کان خودداری نمایید.

۵- دوستانی که تمایل دارند برگه خود را مشاهده نمایند لازم است با مراجعه به آموزش دانشگاه درخواست کتبی ارایه دهند. به درخواست‌های کثبی که تا پایان این هفته از طریق آموزش دانشگاه به بنده ارایه شود در اوایل هفته بعد و با حضور ناظر آموزش دانشگاه به صورت حضوری پاسخ خواهم داد.

توضیحاتی در خصوص مدلسازی:

برخی از دوستان ایمیل زده‌اند که نمره‌شان بهتر میشه و ……..: بسیاری ادعا دارند که راه‌حل‌ها مشابه راه حلی است که من در وب سایت گذاشته‌ام در حالیکه اینگونه نیست و مثلا بسیاری از این دوستان در تشخیص نوع صف در سوالات اشتباه کرده‌اند و حداکثر نمره‌ای که به آنها تعلق گرفته نیم نمره بابت محاسبه شدت ترافیک است. یا در سوال شبیه‌سازی بسیاری از دوستان شبه کدی نوشته اند که نه عدد تصادفی دارد و نه مشخص است چه هدفی را دنبال می‌کند که غلط است و نمره‌ای تعلق نمی‌گیرد. در مورد سوال ۱ برخی از دوستان اعداد مربوط به ماتریس زنجیره مارکوف را اشتباه نوشته‌اند که به صورت اتوماتیک چند بخش دیگر را خراب کرده است – و واقعا افتضاح است که برخی از دوستان احتمال را اعدادی بالای ۱ محاسبه کرده‌اند که باید آنها را در ملا عام دار زد!!!!!-

لطفا نظر خود را بنویسید